Често Задавани Въпроси

Какво е BelleBox?

BelleBox е абонаментна месечна кутия за красота, която всеки месец ти носи между 4 и 6 козметични и грим продукти на различни брандове от целия свят. Общата стойност на продуктите винаги надвишава 60 лв, а цената на кутията е 27.99 лв плюс цената на доставка, която е ориентировъчно около 4.80 лв. до офис на Спиди и около 6 лв. до личен адрес.

Колко струва BelleBox?

Месечната кутия на BelleBox струва 27.99 лв, а цената на доставката е ориентировъчно около 4.80 лв. до офис на Спиди и около 6 лв. до личен адрес. BelleBox не изисква предплащане - всяка кутия се заплаща по време на доставка, чрез Пощенски Паричен Превод (наложен платеж). Прекратяването на абонамента е безплатно и не се дължат никакви такси.

Колко струва доставката на BelleBox?

Ние работим с куриерска фирма Спиди. Твоята кутия ще бъде изпратена по Спиди до адресът, с който си се абонирала, Belle. Това може да бъде офис на Спиди или личен адрес. Ние изпращаме пратката с пощенски паричен превод (наложен платеж) от 27.99 лв, а доставката е за сметка на клиента, като стойността на доставката ще се калкулира от Спиди, спрямо тарифата им. Ориентировъчно доставката струва 4.80 лв до офис на Спиди или 6 лв до личен адрес.

Какво бих открила в кутиите?

В BelleBox, ние сме фокусирани върху красотата. Очаквай грим, грижа за кожата, грижа за косата и тялото и още много. Ние работим с големи световноизвестни брандове, както и с по-малки и тепърва изгряващи за световната сцена за красота. Можеш да разгледаш минали кутии тук.

Нужно ли е да се абонирам всеки месец?

Не - не е нужно! Абонаментът се подновява автоматично в началото на всеки месец, освен ако не си ни писала, за да го прекратим. Това означава, че след като се абонираш, всеки месец между 1-во и 7-мо число ние ще ти доставяме месечната кутия на BelleBox, докато не пожелаеш да прекратим абонамента. 

Кога и как мога да прекратя абонамента си?

Абонаментът няма минимален срок и може да бъде прекратен по абсолютно всяко време. Дори и след първия месец. Напълно безплатно. Единственото, което трябва да направиш е да ни предупредиш навреме, преди да сме изпратили следващата кутия към теб. Можеш да ни пишеш на имейл support@bellebox.bg, в Instagram или Facebook. Или просто да попълниш формата "Прекрати абонамент". В случай, че решиш да прекратиш абонамента си, съветваме те да го направиш максимално рано, а не непосредствено преди да изпратим следващата кутия, за да можем да отреагираме навреме.

Как мога да променя адреса, до който получавам кутиите си?

Най-лесно е просто да ни пишеш имейл на support@bellebox.bg, в който да напишеш своя телефон (с който е направен абонаментът), както и новия адрес или офис на Спиди, до който желаеш да изпращаме следващите кутии. Също така можеш да ни пишеш в Instagram или Facebook и екипът ни ще ти съдейства.

Мога ли да подновя абонамента си, след като вече съм го прекратила?

Разбира се, Belle! Това е твоят абонамент и ти определяш правилата. Можеш да подновиш абонамента си във всеки един момент. Това, което трябва да направиш е просто да се абонираш отново и да очакваш имейл с потвърждение и обаждане от нас.

Абонирах се, но все още не съм получила имейл с потвърждение.

Не се тревожи - имейлът с потвърждение идва до няколко минути след направата на абонамента от твоя страна. Ако случайно не си получила имейл през този период от време, провери за всеки случай СПАМ папката си. Ако го няма и там, само ни пиши на support@bellebox.bg, във Facebook или Instagram и екипът ни ще ти съдейства.

Абонирах се, но все още никой не се е свързал с мен по телефона. Какво да правя?

Не се тревожи, Belle! След като се абонираш за BelleBox, получаваш имейл с потвърждения, а нашия екип ще обработи абонамента. Ако данните и адресът, които си ни написала по време на абониране, всичко е наред. Ако ни е нужна допълнително информация (най-често за адрес за доставка), ще те потърсим по телефон или имейл.

Виждам, че кутиите вече са изпратени, а аз все още не съм получила своята. Какво да правя?

Кутиите се изпращат в началото на всеки месец между 1-во и 7-мо число. Кутиите са на адрес до 24ч след като ги изпратим, но понякога може да има и малки забавяния. Ако не си получила известие от Спиди по Вайбър или чрез СМС, пиши ни и веднага ще ти съдействаме. Можеш да ни пишеш на support@bellebox.bg, Facebook или Instagram.

Кутията ми е в офис на Спиди, а няма да имам възможност да я взема. Какво да правя?

Кутията може да се вземе от твоя приятелка или близък човек. Ако и това не е възможно - не се тревожи - знаем, че на всеки може да се случи. Просто ни пиши на support@bellebox, във Facebook или Instagram, за да ни предупредиш, за да можем да реагираме навреме. 

Скоро ще изпращате кутиите, а аз няма да бъда в града. Какво да правя?

Не се тревожи изобщо! Само ни пиши, за да ни предупредиш и ще отбележим в системата си да изпратим твоята кутия по-късно през месеца. Можеш да го направиш на support@bellebox.bg, във Facebook или Instagram. Напиши ни и кога предпочиташ да изпратим кутията ти.