Често задавани въпроси

Какво е BelleBox?

BelleBox е абонаментна месечна кутия за красота, която всеки месец ти носи между 4 и 6 козметични и грим продукти на различни брандове от целия свят. Общата стойност на продуктите винаги надвишата 60 лв, а цената на кутията е 24.99 лв плюс 3.50-5 лв за доставка. 

Колко струва BelleBox?

Месечната кутия на BelleBox струва 24.99 лв, а цената на доставката варива между 3.50 и 5 лв, в зависимост дали си посочила офис на Спиди или личен адрес. BelleBox не изисква предплащане - всяка кутия се заплаща по време на доставка, чрез наложен платеж. Прекратяването на абонамента е безплатно и не се дължат никакви такси.

Какво бих открила в кутиите?

В BelleBox, ние сме фокусирани върху красотата. Очаквай грим, грижа за кожата, грижа за косата и тялото и още много. Ние работим с големи световноизвестни брандове, както и с по-малки и тепърва изгряващи за световната сцена за красота. Можеш да разгледаш минали кутии тук.

Нужно ли е да се абонирам всеки месец?

Не - не е нужно! Абонаментът се подновява автоматично в началото на всеки месец, освен ако не си ни писала, за да го прекратим. Това означава, че след като се абонираш, всеки месец между 1-во и 7-мо число ние ще ти доставяме месечната кутия на BelleBox, докато не пожелаеш да прекратим абонамента. 

Кога и как мога да прекратя абонамента си?

Абонаментът няма минимален срок и може да бъде прекратен по абсолютно всяко време. Дори и след първия месец. Напълно безплатно. Единственото, което трябва да направиш е да ни предупредиш навреме, преди да сме изпратили следващата кутия към теб. Можеш да ни пишеш на имейл hello@bellebox.bg, в Instagram или Facebook. Или просто да попълниш формата "Прекрати абонамент". В случай, че решиш да прекратиш абонамента си, съветваме те да го направиш максимално рано, а не непосредствено преди да изпратим следващата кутия, за да можем да отреагираме навреме.

Как мога да променя адреса, до който получавам кутиите си?

Най-лесно е просто да ни пишеш имейл на hello@bellebox.bg, в който да напишеш своя телефон (с който е направен абонаментът), както и новия адрес или офис на Спиди, до който желаеш да изпращаме следващите кутии. Също така можеш да ни пишеш в Instagram или Facebook и екипът ни ще ти съдейства.

Мога ли да подновя абонамента си, след като вече съм го прекратила?

Разбира се - можеш да подновиш абонамента си във всеки един момент. Това, което трябва да направиш е просто да се абонираш отново и да очакваш имейл с потвърждение и обаждане от нас.

Абонирах се, но все още не съм получила имейл с потвърждение.

Не се тревожи - имейлът с потвърждение идва до 24 часа след направата на абонамента от твоя страна. Ако случайно не си получила имейл през този период от време, провери за всеки случай СПАМ папката си. Ако го няма и там, само ни пиши на hello@bellebox.bg, във Facebook или Instagram и екипът ни ще ти съдейства.

Абонирах се, но все още никой не се е свързал с мен по телефона. Какво да правя?

След като се абонираш за BelleBox, абонаментът ти бива обработен и до 24 часа получаваш имейл с потвърждение от нас. Освен това ще те потърсим и по телефона, за да потвърдим абонамента и чрез обаждане. Обаждането от наша страна идва малко преди да изпратим твоята първа кутия.

Виждам, че кутиите вече са изпратени, а аз все още не съм получила своята. Какво да правя?

Кутиите се изпращат в началото на всеки месец между 1-во и 7-мо число. Кутиите са на адрес до 24ч след като ги изпратим, но понякога може да има и малки забавяния. Ако не си получила известие от Спиди по Вайбър или чрез СМС, пиши ни и веднага ще ти съдействаме. Можеш да ни пишеш на hello@bellebox.bg, Facebook или Instagram.

Кутията ми е в офис на Спиди, а няма да имам възможност да я взема. Какво да правя?

Кутията може да се вземе от твоя приятелка или близък човек. Ако и това не е възможно - не се тревожи - знаем, че на всеки може да се случи. Просто ни пиши, за да ни предупредиш, за да можем да реагираме навреме. 

Скоро ще изпращате кутиите, а аз няма да бъда в града. Какво да правя?

Не се тревожи изобщо! Само ни пиши, за да ни предупредиш и ще отбележим в системата си да изпратим твоята кутия по-късно през месеца. Можеш да го направиш на hello@bellebox.bg, във Facebook или Instagram. Напиши ни и кога предпочиташ да изпратим кутията ти.

Ако имаш други въпроси към нас, можеш по всяко време да ни пишеш на hello@bellebox.bg, както и във Facebook и Instagram. Ние сме насреща и ще ти съдействаме възможно най-бързо.